30 Ocak 2016 Cumartesi

K Ö R D Ü Ğ Ü M

Kitabı dün sabah işe giderken yolda bitirdim. Bittiğinde de öylece kalakaldım. Genelde kitap sonlarını tahmin ederim. En azından kafamda bir kaç son şekillenir ve mutlaka bunlardan birisi ile son bulur. Ama bu sefer öyle olmadı, resmen ters köşe oldum diyebilirim. 

Şunu da söylemeliyim, kitabı okurken zaman zaman anlam veremediğim kısımlar oldu. 
Eeee bu ne yani şimdi ??? deyip sinirlendiğim yerler, gözlerimin dolmasına neden olan satırlar, hayal mi gerçek mi diye düşünüp emin olamadığım anlatımlar v.s.

Kitabın kapağı çok başarılı.Ama aşağıdaki paragrafı okuduğunuz zaman "İşte bu !!!" deyip gerçekten anlamlandırabiliyorsunuz. 


Cılız dal rüzgarda sallanıyor ama damla olduğu yerde kalıyor. Eğer bir buz saçağı dayanabiliyorsa, belki ben de bir parça kalmış  sağlam aklıma tutunabilirim.



Kitabımızın baş kahramanı Naomi; Naomi 20 yaşlarında üniversite öğrencisi bir genç kız.
Anlattığı şeylerde bir gariplik yok, aşık olduğu bir adam var Lachlan, yakın arkadaşı Lana var, sonrasında bir partide görüp aklını başından alan Max var.

Ve bir gün en yakın  dostu Lana' nın bir sırrını öğreniyor..

Ancak asıl hikaye Dr. Rutledge'nin Naomi'yi ona her şeyi anlatması konusunda ikna etmesi ile başlıyor diyebilirim. Yazarın bu arada geçmişe gidip olan olaylara değinmesi benim zaman zaman " hadi ama geçelim şimdi bunları" dememe sebep olmasına rağmen çok güzel oturmuş. 

Şimdi burada nasıl anlatsam bilemiyorum, ne desem açık vereceğim ve büyüsü kaçacak diye endişeleniyorum. Çünkü mutlaka bu kitabı okumanız gerek diye düşünüyorum... Bu arada bir uyarı !! . Kitabı kesinlikle başlarda çok sıradan bulup bırakmayın, sonuna kadar devam edin.. Her şey orada !!!

Benden bu kadar :)

Bol okumalı günler dilerim :)))












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder