29 Ocak 2016 Cuma

KEYFİM YERİNDE :)


 Son zamanlarda almak istediğim kitaplarımın listesi çok fazla artmaya başlayınca biraz eksiltmeliyim diye düşündüm. Daha önce hiç alışveriş yapmadığım ama denemeliyim dediğim  https://www.okuoku.com aklıma geldi. Üye oldum ve incelemeye başladım. 

Aaa bir baktım listemde olan kitapların bazıları indirimde :))) Nasıl mutlu oldum bir bilseniz. Ve hemen siparişimi oluşturdum. Fakat her nasıl başardıysam bir siparişi iki kez oluşturmuşum. Neyse müşteri temsilcisi ile görüşerek bu sorunu hallettik. Ve çok kısa süre sürede kitaplar elime ulaştı. Şirkette hemen koliyi açtım amanın bir baktım içinde bir sürü ayraç var. Hepsi birbirinden güzel. Birde kahve göndermişler.. Malum kitap okurların en büyük keyfidir okurken kahve içmek.  
Ve şimdi keyfim yerinde.Elimde okunacak daha bir çok kitap var. Bunlarda onların arasına sıraya girdi. Ancak artık kitaplıklarımda yer kalmadı. Fakat yeni bir kitaplık için evde yer de yok:(  Neyse bulacağım bir çaresini... 

Okudukça yorumlarımı sizlerle paylaşırım. 

Sevgiyle kalın... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder