14 Şubat 2016 Pazar

ÇOK KIZGINIM !!




Merhaba,

Geçtiğimiz hafta yıllık iznimin bir haftasını alarak bu 7 günü evde geçirme kararı aldım. Tabii bunda çalıştığımız İngiliz müşterimizin Çin’deki ofisinin kapalı olmasının da çok büyük etkeni vardı. Onların takvimine göre 08-15 Şubat tarihleri arasına gelen dönem Bahar Festivali.  Batılıların Noel’i gibi Çinliler için de bu Bahar Bayramı çok önemli..


Bende bu dönemde evden hiç çıkmadım. ( Sadece bir gün kuaföre gittim J) Evde olmayı çok seviyorum. İhtiyaçlarım karşılandığı takdirde sanırım evden çıkmadan aylarca kalabilirim.

Evde olduğum süre içinde uzun zamandır ihmal ettiğim ama aslında en sevdiğim işlerden biri olan kitaplığımı düzenleme işine giriştim. Ancak benim için çok da keyifli olmadı. Çünkü bir çok kitabımın eksik olduğunu fark ettim. Özellikle Tess Gerritsen ve Dan Brown’ın kitapları. Kitaplığıma sığmadığı için evin başka bölümlerinde de saklıyordum. Ama oralarda da yoktu.. Hiçbir yerde yoktu. Ve kimlere verdiğimi de hatırlamıyorum L O sinirle herkese “kimde kitabım varsa geri getirsin” şeklinde bol sitemli toplu mesajlar attım ama kimseden cevap gelmedi L

Bende şimdi yenilerini alacağım ve bundan sonra hiç ama hiç kimseye kitaplarımdan vermeyeceğim kimse kırılmasın gücenmesin…

Bu konuda daha fazla konuşmak istemiyorum o kadar üzgün ve kızgınım ki. En çok da kendime !!!!!!

Neyse ; bu arada birkaç kitap okudum ve bitirdim. Kafamı biraz toparladıktan sonra onlarında  yorumlarını paylaşacağım..


Sevgiyle kalın …

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder