3 Mart 2016 Perşembe

L I N G E R - Ölüm Vahşi Bir Gecedir



Merhaba
Geçen hafta sonlarından birinde Beste 
(o benim kızım,  bakınız sağ taraf)  ile birlikte bir alışveriş merkezinde kahve içelim dedik, tabii alışveriş merkezine gidip de D&R' a uğramadan  çıktığımız görülmüş şey değil.  Bu kitap da işte o zaman şöyle bir gözüme çarpmıştı ama incelememiştim. 

Beste "Anne bak tam senlik" diye elime tutuşturunca tamam dedim alıyorum. Bu arada Beste genelde polisiye, gerilim okumaktan pek hoşlanmazdı,  diyorum çünkü son zamanlarda aldığı kitaplar arasında birkaç tane polisiye-gerilim var. Bu da beni çok mutlu ediyor. Değiş-tokuş açısından :)
Neyse yavaş yavaş gelelim kitabımızın yorumuna.
Kitabımızdaki karakterler Dedektif Kate Messenger, Christoper ve Wetson.. 

Hikaye , Branford ailesinin feci şekilde öldürülmeleri ile başlıyor.  Anne, baba, üç çocuğu, ve köpekleri olmak üzere vahşice öldürülüyorlar. Bu aile çevrede örnek gösterilen bir aile.. Polisler olay yerinde katilin kimliğini ele verecek ne bir ipucu ne de DNA kalıntısı bulamamış.

Kate ; bu soruşturmanın başında, ve bu onun ilk cinayet soruşturması.  Olay gecesi nedenini bilemediği bir hisle tekrar olay mahalline gidiyor.. Ancak içeri girdiğinde hiç beklemediği bir şekilde iki kişiyi evin içinde buluyor.11 Yaşında gözleri kör ve dilsiz bir çocuk. Yanında da ise esrarengiz bir adam. 

Asıl hikaye bundan sonra başlıyor. Başından çok kötü şeyler geçmiş olan 11 yaşındaki pisişik yetenekleri olan Christoper ve ailesi korkunç bir şekilde öldürülmüş olan Weston. Kate onları 48 saatlik göz altına alıyor. Ancak bilmediği bir şey var ki o da Christoper'ın orada bulunmasının tek nedeni zaten Kate'e ulaşmak.

Bundan sonrası o kadar gizemli ki elinizden bırakamıyorsunuz. Kitabın anlatımı gayet akıcı, hızlıca ilerliyor. Fakat o kadar çok yazım hataları var ki insanın sinirlerini bozuyor. Daha önce Indigo yayınevinden çıkan bir çok kitap okudum ancak böyle bir şey ile karşılaştığımı açıkçası hatırlamıyorum. 

Bu kitabı bitirdikten sonra bunun 5 kitaplık bir seri olduğunu öğrendim, umarım bundan sonraki basımlarında böyle bir durumla karşılaşmayız, çünkü tüm seriyi okumayı düşünüyorum.


Size de tavsiye ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder