25 Mart 2016 Cuma

SENDEN GERİYE KALAN-GAYLE FORMAN


Bu kitap CNR kitap fuarından aldığım 20 kitaptan biri..Ve alır almaz okumaya başlayıp bir günde de bitirdim. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Hikayenin içine daha başlangıcında giriyor ve sonuna kadar da çıkamıyorsunuz..Öylesine akıcı ki...Özellikle dram okumayı seven arkadaşların bir tık daha fazla beğeneceklerini düşünüyorum. 

Cody ve Meg ana sınıfından beri çok yakın arkadaşlar neredeyse hiç ayrılmamışlar ve bir dünya acı tatlı anıları var. Cody annesi ile yaşıyor ve maalesef hiç anlaşamıyorlar babası da onlarla birlikte değil ve bu anlamda aile sevgisine, sıcaklığına hasret duyan bir kızımız. Meg ise aile bağları çok güçlü olan bir anne-babanın kızı. 

İlk ayrı kaldıkları zaman Meg'in üniversite için başka bir şehire gittiği dönem. Ama asıl ayrılık Meg'in intihar ederek Cody'i ve herşeyi arkasında bırakması ile başlıyor. 


Ne yazık ki hayatımı sona erdirmek zorunda kaldığımı bildirmeliyim. Bu çok uzun zaman önce aldığım, tamamen bilinçli bir karardır. Kararımın size acı vereceğini biliyorum ve bunun için üzgünüm ama şunu bilin ki kendi acımı dindirmek zorundaydım. Bunun sorumluluğu tamamen bana ait. Sizin hiçbir suçunuz yok..."
-Meg-


Meg'in intiharından sonra Cody'nin bütün dünyası alt üst oluyor. En yakın arkadaşı ile herşeyi paylaştıklarını düşünürken bunu neden anlayamadığını, neden ona engel olamadığını düşünerek sürekli vicdan azabı çekiyor. 

Bu kadar sıkıntılı durumun üzerine bir de Meg'in ailesinin ondan kızlarının üniversitedeki eşyalarını almak istemeleri onu dahada üzüyor ama bunu yapmak zorunda olduğunu biliyor ve gidiyor. 

İşte asıl hikaye bundan sonra başlıyor ; Cody Meg'in  eşyalarını almaya gittiğinde arkadaşının ona anlatmadığı birçok şey olduğunu keşfediyor, eski oda arkadaşları ve Meg'in kalbini kıran Ben McAllister adlı gitarist gibi... Birde üstüne üstlük Cody, genç kızın bilgisayarında şifreli bir dosya bulduğunda en iyi arkadaşının ölümünün normal olmadığını düşünmeye başlıyor ve bu olayların peşine düşüyor.  

Bence ilk fırsatta bu kitabı alın ve okuyun.. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder