9 Mayıs 2016 Pazartesi

HİÇLİĞİN KIYISINDA SONSUZLUĞUN KIYISINDA



Hiçliğin Kıyısında'yı Şubat ayında Okuoku.com'dan almıştım. Ancak Nisan ayına kadar bir türlü okuma fırsatım olmamıştı. İyi ki de olmamış. İkinci kitap "Sonsuzluğun Kıyısında" çıkınca hemen aldım ve arka arkaya okudum. 

Yazarı konuyu çok güzel işlemiş, dilinin akıcılığı mükemmel. Kitabın içinde geçen şarkılar beni gençliğime götürdü.   Hikaye çok güzel, çok samimi, okurken tamamen içine giriyorsunuz. Hüzünleri, sevinçleri gerçekten yaşıyorsunuz. 

Kitapta ikili anlatım var. Hem Andrew anlatıyor hem Camryn anlatıyor. Bazı anlar geldi ki Andrew’ın anlattıklarını Camryn’a , Camryn'ın anlattıklarını Andrew’a söylemek istedim. “Hayır o  öyle düşünmüyorrrrrrr , kafasından geçen bu, içinden gelen bu” demek istedim J

Çok fazla detay girmek istemiyorum ancak kitabın konusu kısaca şu ;

Camryn her şeyi içine atan , biriktiren , üzüntülerinin yok sayan bir kız. Anne ve babasının boşanması, abisi Cole ' ün trafik kazasıyla birinin ölümüne sebep olması nedeni ile hapishanede olması , erkek arkadaşı Ian' ın ölmesi. Tüm bu kötü olayların devamında da en yakın arkadaşı ile aralarında çıkan sorun…
Ve bir sabah alınan bir otobüs bileti ile çıkılan belirsiz bir yolculuk..

Hikaye işte bu yolculuk ile başlıyor. Çünkü o otobüste Andrew var.. 
Güzel bir aşk hikayesi okumak istiyorsunuz, hemen alın derim.. Çünkü  Hiçliğin kıyısında mükemmeldi…

Şimdi gelelim Sonsuzluğun Kıyısında’ya..

Bence yazar bu ikinci kitabı yazmasa da olurmuş. Anlatımında, akıcılığında sorun yok. Ben her iki karakteri de çok sevdiğim için bu kitabı da seve seve okudum. Sıkılmadım. Ancak ikinci kitaptaki vurucu bölümleri ilk kitabın sonuna eklese ve son noktayı orada koysa sanki çok daha mükemmel olurmuş. Çünkü bu kitapta da bir yolculuk hikayesi var ve bazı yerlerde kendini tekrarlamış. Ya da ben arka arkaya okuduğum için böyle hissettim bilemiyorum.

Yine de içtenlikle söylemeliyim ki.. Okumalısınız..


Keyifli okumalar dilerim J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder