31 Mayıs 2016 Salı

MAYIS AYI KİTAP ALIŞVERİŞİM VE OKUDUKLARIM :)


Merhaba
Mayıs ayının son günündeyiz artık. Bu ay benim en sevdiğim aylardan biridir. İçim hep kıpır kıpırdır. Normalde biraz daha fazla canımı sıkan şeyler nedense Mayıs ayında beni o kadar etkilemez. Neyse ruh halime ile ilgili bir çok şey anlatabilirim aslında ama şimdi geçelim bunları.. 
Ben bu ay içinde hangi kitapları nerelerden aldım ondan bahsedeyim biraz :)

Toplamda 12 kitap aldım. Bunların 5 tanesi MARTI YAYINLARI , 6 tanesi PEGASUS, 1 tanesi de EPSILON YAYINEVİ'ne ait.  Hepsini internetten aldım. Aşağıda da detayları var.
BABİL.COM
Amnezi  / Jennifer Rush  - PEGASUS ( 18.52 TL)
Bellek / Jennifer Rush    - PEGASUS  ( 19.26 TL)

OKUOKU.COM

Her Sokakta Suç Vardı/William Landey -MARTI YAYINLARI (7.90 TL)
Oyunbozan / Harlen Coben -MARTI YAYINLARI (12.00 TL)
Av / Michael Capuzzo - MARTI YAYINLARI (7.90 TL)
Deşifre / Mai Jia - MARTI YAYINLARI  ( 7.90 TL)
Toz / Sam Hawksmoor - MARTI YAYINLARI  (15.00 TL)
Çirkinin Aşığı /Elizabeth Hoyt -PEGASUS  (14.96 TL)
Saatçi/ Jeffry Deaver / EPSİLON (17.00 TL)
Başka Bir Gün / David Levithan -PEGASUS (22.00 TL)
Görünmez / David Levithan - PEGASUS  (20.06 TL)
Kızıl Kraliçe / Victoria Aveyard - PEGASUS  (26.18 TL)

Gördüğünüz gibi fiyatlar gayet iyiydi. Oku oku'da güzel indirimler vardı. Bu kitapların bazıları alınacaklar listemde vardı, ancak bazılarını alışveriş esnasında görüp sepette attım. İçlerinden Çirkinin Aşığını'nı bu ay içinde okudum, diğerleri ise  keyifle okuyacağım zamanı bekleyecekler..

Bu arada Mayıs ayında hangi kitapları okudum. Onlardan da bahsedeyim. Yorumlarını fırsat buldukça ayrı ayrı gireceğim zaten.


.


Bu ay içinde ADA'nın bir ve ikinci kitabını (ADA-Sırlar çözülüyor) okudum. Çok keyifliydi. Resmen çok uzun metraj bir film seyreder gibi hissettim. . 

Bayan Peregrine'nın Tuhaf Çocukları'nın ikinci kitabı olan GÖLGE ŞEHİR' de bu ay okuduklarımın içerisindeydi. Bunu da ilk kitabı gibi çok beğendim. Özellikle kitabın içindeki fotoğraflar muhteşemdi..

MUCİZE bu ay içerisinde okuduğum üçüncü kitap oldu. Ve bu kadar zamandır kitaplığımda beklettiğim için kendime çok ama çok  kızdım. Harikaydı....

Bu gazla hemen yine konusu benzerlik gösteren İÇİMDEKİ MÜZİK'e başladım. Ve bu kitabı da kesinlikle ve kesinlikle okumanızı öneriyorum. Ama belkide okumuşsunuzdur ben yine geç kalmışımdır :)

Sonra Mayıs ayı alışverişimde olan ÇİRKİNİN AŞIĞINI 'nı okudum. Bu kitabında konusunun akıcı olduğunu ve sıkılmadan okuyabileceğinizi söyleyebilirim.  

En son olarak da Gürgen Öz'ün NEVROTİK adlı kitabını okudum. İçinde birkaç farklı öykü var. Ve oturduğunuzda 1-2 saat içinde bitebilen gayet keyifli bir kitap. Bunu da listenize dahil edebilirsiniz.

Şimdilik bu kadar.. Bol okumalı keyifli günler dilerim.

Yıldız :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder