5 Mayıs 2016 Perşembe

NİSAN AYINDA ALDIĞIM KİTAPLAR



Bundan bir kaç ay önce kendi kendime demiştim ki " Her ay en fazla 5 kitap almalısın Yıldız". 
Çünkü ben bu durumu abarttığımda öncelikle kitaplarımı yerleştirmek ile ilgili bir sorun yaşıyorum. Artık kitaplığımda yer kalmadı, en kısa zamanda bu problemi çözmeliyim. Bu arada bu konu ile ilgili önerebileceğiniz alışveriş siteleri ya da mağazalar var ise ve bunu benimle paylaşırsanız çok sevinirim. 

Bunun dışında okunacak kitaplarımın sayısı artıyor  ve o zaman da ; onu mu okusam ? buna mı başlasam ? yok yok önce bunu okumalıyım.. şeklinde benzer cümlelerden oluşan ciddi bir kaosun içinde buluyorum kendimi. (Okunmayı bekleyen kitap sayısını hiç söylememeliyim.)

Ama tüm bunlar benim alışveriş yapmama engel olamadı ve Nisan ayında 22 kitap aldım. 
O yüzden bu konuda çok net kararlar almamam gerektiğini bir kez daha görmüş olduk.
Neyse ; ben şimdi neler aldım onları paylaşayım :)

KİTAP YURDU
 Öldürme Dersleri
Bülbülü Öldürmek
Fobi
Eve Dönüş

IDEFIX
Arşiv
Sonsuzluğun Kıyısında
Gölge Şehir

OKUOKU
Cinder
Scarlet
Cress
Levana
Winter

BABIL
Çavdar Tarlasında Çocuklar
Muhteşem Gatsby
Ses ve Öfke
Sineklerin Tanrısı
Tatlı Bela
İçimdeki Müzik

D&R
Öldürmek İçin Mükemmel Bir Gün
Sana Söyleyemediğim Her Şey
Bu Adam
Kadın


İşte böyle ... Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder