20 Haziran 2016 Pazartesi

MUCİZE






Merhaba
MUCİZE .. Bu kitaba BA-YIL-DIM..


Sanırım 1,5 günde filan bitti. O kadar güzeldi ki.. Hem ağladım, hem güldüm. Ve bu kadar uzun zamandır okumayıp beklettiğim için de kendime çok kızdım. Aslında kitabı okumaktan sanırım biraz çekiniyordum. Bir çocuğun zorlu mücadelesini okumaya dayanamayacakmışım gibi geliyordu. Ama August öyle bir çocuk ki.. Size bir çok yerde ders niteliğinde göndermeler yapıyor.

Ve hikaye inanın bana hiçbir şekilde dramatize edilmemiş..

Bu kitabı okumayan kimse kalmamıştır muhtemelen ama yine de biraz bahsedeyim.

August kitaba "Yüzümü tarif etmeyeceğim, büyük ihtimalle tahmin edebileceğinizden daha kötüdür." diye başlıyor.

Ancak okuduğunuzda görüyorsunuz ki ; bu yüz anormolisi dışında diğer çocuklardan hiç ama hiç farkı yok. Tam bir Star Wars hayranı, dondurma seviyor. Xbox’da oyunlar oynuyor.

Hikaye bir çok kişinin ağzından anlatılmış. Bence bu hikayeye daha farklı bir tat katmış. Çünkü küçük kahramanımızı bir çok kişinin bakış açısı ile tanıyorsunuz.

Neyse Bizim sevgili August beşinci sınıf öğrencisi olan bir çocuk. O döneme kadar okula gitmeden evde eğitim almış. Ancak artık okula gitme vaktinin geldiğini düşünen bir ailesi var. Aile içerisinde biraz zor alınmış ama doğru alınmış bir karar ile August okula başlıyor.

Bundan sonrasında bu özel çocuğun yaşadıklarını, etrafındaki insanların onunla birlikte yaşadıklarını okuyorsunuz..

Mükemmel bir hikaye..  

Ben kitabı bitirdikten sonra diğer yorumları okumak için internette dolaşırken bizi gerçek August’lar ile tanıştırmak için bir video hazırlanmış..




Bol okumalı,  keyifler günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder