5 Ekim 2016 Çarşamba

AMNEZİ / BELLEK- JENNIFER RUSH



Merhaba :)

Bugün yağmurlu bir İstanbul sabahına uyandık. Artık Sonbaharın tam ortasındayız. Havaların bir öyle bir böyle olması, sabah evden çıkarken üstüme bir şey alsam mı ? ne alsam ?  ay bu çok kalın, ya da bu ne böyle incecik ! hiç almasam daha iyi gibi söylemlerden sonraki durumum şu !!




Şimdi gelelim AMNEZİ ve BELLEK hakkındaki düşüncelerime..



Valla ben bu kitaplara bayıldım. Tamam itiraf ediyorum Amnezi'yi daha çok sevdim ama ikisinde de yazı dili çok akıcı, kurgu mükemmeldi. Tabii ikisini de arka arkaya okumak da ayrıca bir keyif.

Genetiği değiştirilen , hafızası silinen gençler, büyük sırlar,  aile, arkadaşlık, ihanet, aşk, özel yetenekler.. hepsi vardı ..  Ve tüm bu olayları size yazar öyle bir aktarmış ki her sayfada bir gizem, her sayfa da bir kafa karışıklığı yaşadım. Bu kadar kaosun içinde nasıl bu kadar akıcı ve su gibi gittiğine inanamadım.

Hikayenin kahramanları Anna, Sam, Nick, Cas, ayrıca Trew, Dina... onları da unutmamak lazım.
Bana sorarsanız benim favorim nedense başından beri Nick'di. Bu serinin (ALTERED) 3.kitabı "Reborn" da Nick ile ilgiliymiş. Ama Türkçe çevirisi var mı bilemiyorum. Yoksa da umarım ne kısa zamanda çıkar.

Şube denilen bir kurum ve bu kuruma bağlı bir laboratuvarda tutulan gençler üzerindeki dehşet verici deneyler, testler.... Sonra bir kaçış hikayesi, geçmişe dönük bölük pörçük anıların akla gelmesi, parçaların birleştirilmesi, bu arada ortaya çıkan " Nasıl yani " dediğiniz olaylar, insanlar, bulmaca çözer gibi.. Gerçekten mükemmeldi.

Bir önceki yazımda belirtmiştim, son zamanlarda iyi bir okuyucu olmaktan çıkmıştım ama bu iki kitap bana o kadar iyi geldi ki..

Size tavsiyem halen okumamış olanlarınız varsa en kısa zamanda bir fırsat verin derim.

Sevgiler..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder