1 Ekim 2016 Cumartesi

BU ARALAR DA BÖYLE İŞTE !!!

Merhaba

Son 3 aydır buralardan uzaktayım. Nedense Temmuz ayından bu yana ne doğru dürüst kitap okuyabildim ne okuduğum bir kaç kitabın yorumunu girebildim, ne de yaptıklarımdan keyif alabildim. Nedense diyorum ama ; ülke olarak içinde bulunduğumuz sıkıntılı süreç, neredeyse her gün gelen kötü haberler, özel hayatımda yaşadığım beni şaşırtan, çok üzen hatta "insanlar nasıl bu kadar kötü olabiliyor" diye dehşete düşüren olaylar ( ki ilk defa başıma gelmiyor olmasına rağmen ) v.s. .. sanırım bu durumun en büyük nedenleri..

Aslında ; uzun zamandan sonra  Ağustos ayında 1 haftalık bir tatil yapmış olmamıza rağmen o dönemde bile tahmin ettiğimden çok daha az keyif aldım, çok çok çok az okuyabildim. Kısacası benim için çok faydasız, anlamsız, öylesine geçen bir yaz dönemi oldu.

Neyse ; şimdi sonbahar geldi.. Ben severim sonbaharı... Belki bu kısır döngüden çıkmama da neden olur...Umutlarım bu yönde..

Temmuz ayndan bu yana sadece 4 kitap okudum. ( Korkunç dimi !!! ) 

Bunlardan ilki AZ ( Hakan günday)


Bu kitap benim Hakan Günday ile tanışma kitabım. Gerçekten muhteşemdi..İnanılmaz bir kalemi var.. Kitabı okurken gerildim, üzüldüm, ağladım, lanetledim, takdir ettim.. Kıcasası insani olan bir çok duyguyu bir arada yaşadım. Kesinlikle okumalısnız diyorum KESİNLİKLE !!

Diğer üç kitap ise aşağıda gördükleriniz...


STEPHEN KING .. Favorimdir.. "O" toplam 1212 sayfa olan bu muhteşem kitap bahsettiğim bu sıkıntılı 3 aylık sürecin 1,5 ayı benimleydi. Her ne kadar kötü bir dönemime denk gelse de beni alıp alıp bambaşka yerlere götürdü. Normalde de kitap kahramanları için kafamda oluşturduğum karakterler vardır ve okurken hep onları canlandırarak okurum. Ama bu kitabı okurken bunu fazlasıyla yaptım sanırım.. Mesela bir kaç gün lavaboda ellerimi yıkarken  birazcık gerildim sanki :) Bu arada yakın çevrem bilir ben palyaço ve balonları pek sevmem..
Artık net söylüyorum " HİÇ SEVMİYORUM" 

Bir diğer kitabım EVE DÖNÜŞ. MARIAH STEWARD Polisiye ve gerilim benim en sevdiğim tür kitaplardır. Bu kitabı da bu anlamda severek okudum.

Veee en son okuduğum kitap , 5. KURBAN..JANE CASEY.. Yazım tarzı akıcı, çabucak ilerliyor.. Kitabın neredeyse ortalarına kadar katilin kim olduğu konusunda hep bir karmaşa içindeydim. İki kişi arasında gidip geliyordum. Sonunda anladım ama sevgili dedektif Meave Kerrigan benden önce anladı :) Bence sizde bir göz atın, belki siz çok çok başında anlayabilirsiniz kim olduğunu, 

Evettt sevgili dostlar, şimdilik bu kadar.. Umarım bir sonraki  sefere bu kadar ara vermemiş olurum ve yakın zamanda görüşürüz.

Sevgiyle kalın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder