25 Kasım 2016 Cuma

BİR KİTAP FUARI DAHA BİTTİ !!

Merhaba Dostlar

Daha önce ki paylaşımlarımda da belirttiğim gibi bu sene fuara gitmeden önce almayı düşündüğüm kitapların internet satış fiyatlarını içeren bir liste yapmıştım, fuara da elimde o liste ile gittim.

İlk başlarda dolaşırken fuardaki fiyat ile listemde olan fiyatları  kontrol ederek ilerliyordum. Ama sonra o muhteşem atmosferde ; kitaplar önümde, dokunuyorum, kokusunu alıyorum, karıştırıyorum , almamak mümkün mü😉 ve toplamda 22 kitap aldım. 




Bunların çoğu Ephesus yayınevine ait idi. Zaten fuarda bir kampanyaları vardı 100TL ve üzeri alışverişlerinizde size bir kitap ve kupa hediye ediyorlardı, bende bu kampanyadan faydalanarak listemde olan kitapların bir tanesini ve kupayı kaptım 😊

Listemin birçoğunu tamamladım.. Geriye kalanları internetten alacağım. Elbette bende alınacaklar bitmez. Yeni listem hazır bile 
 😊

Bu seneki fuar sanki önceki senelere göre çok daha fazla kalabalıktı. Kendi kendime eğer bu kadar insan gerçek okuyan bir kitle ise muhteşem diye düşündüm. Özellikle gençler elleri kolları dolu yanımdan geçerken o kadar mutlu oldum ki 
 😊 

Umarım bu durum her daim artar.. Çünkü teknolojinin yaygınlaşması nedeni ile vaktimizin büyük bir bölümünü bilgisayar, telefon, televizyon gibi görsel kaynaklarla geçiriyoruz. Hal böyle olunca görsel hafızamız gelişiyor ama düşünsel hafızamız maalesef yerinde sayıyor. Hayal gücümüz dibe vuruyor. Empati yeteneği neredeyse sıfırlanıyor..

Bunun gibi daha binlerce şey yazabilirim.. O yüzden lütfen okuyalım okutalım.. 
Hatta şu linke'de bir göz atın derim. 

Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder