8 Aralık 2016 Perşembe

ÖLÜM PATİKASI

Merhaba Arkadaşlar 😊

Kitabı yorumlamadan önce  şunu söylemek istiyorum. Tim Weaver artık benim favori yazarlarım arasında.. 


Yazarın ilk kitabı olan Paravan’ı okuyanlar zaten David Raker ile tanışmışlardır. Ama ben tanımayanlar için biraz ondan bahsedeyim.

Eşini kanserden kaybetmiş eski bir gazeteci olan David bu mesleği bırakmış, şimdi kayıp insanları bulan bir dedektif. Zeki, öngörüsü çok yüksek,  bakış açısı geniş, tesadüflere inanmayan, ayrıntıları kaçırmayan, olayları sanki bir  yapboz yapar  birbiri ile bağdaştırabilen güçlü bir kişilik.

Bu kitaptaki hikayemiz  ; 6 ay önce ortadan kaybolan lise öğrencisi Megan’ın ailesinin David’den yardım istemeleri ile başlıyor. Polis departmanı genç kızın aranması ile ilgili çalışmaları  sonlandırmış gibi. En azından ailesi böyle olduğunu düşünüyor ve bu nedenle ondan kızlarının bulunması konusunda yardım istiyorlar.   

David bu işi kabul edip araştırmaya başladığında , olayların sadece tek bir genç kızın kaybolması olmadığını, onun gibi daha bir çok kızın da ortadan kaybolduğunu, bu kızların hepsinin sarı saçlı, mavi gözlü ve  ince yapılı kızlar olduğunu, hatta  ve hatta bu araştırmanın bir ucunun uluslararası gizli örgütlere kadar dayandığını görüyor.

Ve işin diğer başka bir boyutu da ; polis departmanının Megan'ı ve diğer kızları kaçırdığından şüphelendikleri kişinin çok uzun yıllar önce idam edilmiş azılı bir katil olması. Bu katil on üç genç kadını kaçırıp öldürmüş ve onları gömdüğü yerler hiç bir zaman bulunamamış.. 

David bu işin içine girdikçe bir süre sonra kendisinin de hayatı tehlikeye giriyor, polis departmanı bile artık onun karşısında , korkunç yerlerde dolaşıyor, korkunç bir orman, korkunç bir ev .. katil özel hayatına girecek kadar  yakınında..

Bu kitaba polisiye deyip geçmemek lazım, aksiyon, gerilim, macera, bilinmezlik, ters köşe olma durumu her şey var kısacası...

Ben diyorum ki .. Bu yazarla lütfen tanışın😉 

Sevgiyle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder