22 Ocak 2017 Pazar

OYUNBAZ - Wulf Dorn


,

Merhaba

Arkadaşlar bu kitabı mutlaka okuyun. Yaklaşık yarım saat önce bitirdim ve instagram hesabımda belki henüz okumamış olanlar vardır diye hemen paylaştım. Çünkü orada da bahsettiğim gibi kitap gerçekten bir efsaneydi ve okunmaması büyük bir kayıp olacaktır.

Bir çok kitapta katilin kim olduğu konusunda ters köşe olduğum olmuştur kabul ediyorum ama yinede onlarda kısacık bir an bile olsa katil ile ilgili acaba bu mu diye içimden geçirmişimdir, ancak bu öyle mi !! İnanın aklımdan bile geçmedi !!

Psikiyatrist Dr. Jan Forstner bir yandan çocuk psikiyatrisi için bir klinik kurmaya çalışırken diğer yandan da kötü giden bir ilişkiyi kurtarmaya çalışmaktadır. Bir gün kimden geldiği belli olmayan güller alır ve sonrasında olaylar gelişmeye başlar. Jan önce güllerin ilişkileri sallantıda olan Carla'dan daha sonrada Carla'nın kendisi ile ilgili yazmış olduğu kitabı okumuş olan bir hayranından geldiğini sanıyor, ancak maalesef ikisi de değil. 

Çünkü bu güller kendisine saplantılı bir şekilde aşık olan ve kendini Jana olarak tanıtan bir kadından geliyor ve bu kadın Jan ile arasına girecek olan herkesi ortadan kaldırmakta olan hem erotomani hem de çoklu kişilik bozukluğuna sahip bir hasta , bir katil. Çok zeki ve her zaman Jan ve polislerden neredeyse 10 adım önde, ve hep bir planı olduğundan ve Jan'ın onu kurtarıcısı olduğundan bahsediyor.

Daha fazla anlatmak istemiyorum. Çünkü kurgu o kadar mükemmel ki büyüsü bozulmasın. 

Mesela kitabın kapağındaki kuş !! İlk önce bu ne ki böyle diye düşünmüştüm. Ama kitapta öyle bir yerde kısacık bir cümlede geçiyor ki benim yutkunduğum, kitlendiğim bir andır orası.

Sonra birde Jan bir hastasından bahsediyor bir yerde Dovalic. Öylesine isminin geçtiğini sanıyorsunuz ama sonradan öyle bir halde  karşınıza çıkıyor ki..

Ayy neyse çok uzattım biliyorum, şimdi dayanamayıp hepsini anlatacağım.


Ben kaçtım.. Ama ne olur bir şans verin Wulf Dorn'a ve Oyunbaz'a !!! 
Bu arada kitabı bitirdiğimde ki surat ifademi mi merak ediyorsunuz .. 


İŞTE BU !!


    








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder