9 Aralık 2017 Cumartesi

FENERYOLU CİNAYETLERİ - Gencoy Sümer



Feneryolu Cinayetleri tam bir Agatha Christie hikayesi tadında. 
Ben çok keyif aldım:) 

Kitapta bir çok karakter ile tanışıyorsunuz ve onların hepsi birer şüpheli. Olayları her birinin ağzından dinliyorsunuz ve bu aşamada aslında tüm ipuçları bir şekilde sizin önünüze sunuluyor, ama ben bu sefer çok beceriksizdim 




Hah tamam "katil sensin" dediğim de onun o saatlerde bambaşka yerlerde olduğunu öğrendim. Başka birinden süphelendim ama bu sefer de bir diğer kişi geçmişte olanları anlattı ve o kişi ile ilgili bambaşka bilgiler verdi ve benim tüm kurgularım boşa çıktı. 

Velhasıl ben katilin kim olduğunu sonuna kadar anlayamadım 



Umarım, dedektif Kerim Ünlü ve polisiye roman yazarı dostu Faruk Arman'ın yeni hikayeleri için çok beklemeyiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder