13 Ocak 2018 Cumartesi

UZUNYUVA'DA UYANIŞ




Uzunyuva'da Uyanış birkaç farklı türde yazılmış bir kitap. Ben polisiye bir roman olarak okumaya başladım. Elbette içinde arkeoloji, mitoloji, din, felsefe barındırdığını biliyordum ama bu kadarını gerçekten tahmin etmemiştim.
Kurgu , mitolojik tanrılarla özdeşleştirilmiş ama o kadar çok bilmediğiniz hatta bildiğinizi sandığınız ama tamamen yanlış olduğunu gördüğünüz mitolojik hikayeler var ki. Bende böyle bir durum oldu da  

Mesela Pandora'nın kutusu. 

Kötülüklerin Pandora'nın kendsinden değil merakından kaynaklandığını öğrendim
Bunun gibi birçok yeni ve doğrusunu öğrendiğim hikayeler var. 

Eğer arkeoloji ve mitoloji seviyorsanız bu kitabı sadece bunun için bile okumalısınız. Birde benim gibi polisiye sizin için en uygun tür ise bundan daha iyi bir seçim olamaz.

Kitaptaki kurgunun başlangıcı, 2010 yılında Milas (Muğla)’ta gerçekleşen gerçek bir olaya dayanıyor. Hikayenin sonu ise hiç tahmin edilebilir değil onu da belirtmek isterim.

Sevgili yazarlarımız ; Ulaş Özkan ve Emrah Poyraz'a bize böylesine ilginç ve okunası bir kitap kazandırdıkları için sonsuz teşekkürler 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder